|
|
|
|---|---|
Anton8 |
Tänkte trycka upp en T-Shirt....Vad ska man skriva på den? Något häftigt BMW ordspråk?? HJÄLP mig Få gärna var något som irriterar såna som ej kör BMW |
|
"BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" Kan inte komma på nån annan som funkar bra utan tillhörande bild. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Detta trycket: Länk Skulle misstänka att de är fler än jag som är intresserade av att köpa en då :) kvaliten på tröjan/trycket för dock vara gott. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
"BMW Följer inte utvecklingen - BMW Leder den!" En skön klassiker :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Om du stjäl lite av en rakbladsreklam: BMW the best a man can get. | |
|
Trycker någon upp en tshirt med annonsen som wendtan länkade till är jag med på en beställning, en av de fräckaste reklambudskap bmw levererat enligt mig... "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
haimaul |
Apropå det där med (inte) turbo: "BMW - en bil som suger", men blir ju lite fel... "Bayrare gör det med sug" "BMW - om Baader-Meinhof själva fick välja" "Bayerische Meister- Werke" (om man kan säga så på tyska?) Eller en sång (mel. "Ipren...")? "Jag är BMW, den intelligenta körmaskinen Mot värk och feber är jag en effektiv en En tur i 318iS hjälper oftast bättre än tvåhundra mil i en Volvo V70 med turbo, intercooler och extra sportpaket till exempel R-modell'n Jag är BMW, den intelligenta körmaskinen..." |
|
Vafan grabbar ni har ju missat den bästa! No turboshit, just real power! Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.