AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
587

Utrustningskoder

solle
Hej!

Satt och tittade på sidan med utrustningskoder här på BMWPower, och min fundering efter detta är: Var hittar jag dessa koder för just min bil? Jag hittar dom inte i instruktionsboken i alla fall... Bilen är en 325:a av 1988 års modell.

MVH
Daniel
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Hej Solle, ja eftersom jag är "skylldig" till listan kanske jag bör svara. Din bil är nog lite för gammal. 1988 så satt inte , mej vetligen, BMW i denna klisterlapp som man gjort på senare tid. Så tyvärr. Sedan är det ju så att denna lista har jag skapat utifrån bilar jag haft, och bilar jag kollat på . Så den är ju inte 100%ig. Men ger en bra vink om hur mycket som finns, (dock inte allt till alla modeller).
solle
Tack för ditt svar, Jörgen. Det uppskattas!

Är det någon som vet om man, på annat sätt, kan ta reda på ursprungs-utrustningen på en BMW från 1988?
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Snacka om att hitta en gammal tråd att dra upp ;-)

Jörgen:
På min 85:a sitter det en lapp med utrustningen under baksätet så dom klistrade nog dit det även 88:a skulle jag tro.
Men någon klåfingrig en kan ju ha varit framme o pillat :)

Mvh
Patrik
520i -85 TILL SALU!

Petri
BMW 120D 2008
Solle: Du kan prata med din lokala BMW-handlare,dom kan få fram vilken utrustning din bil leverades med...
solle
Ville bara tacka för alla svar! Ska ner och gräva i baksätet, och om inte det ger något så får det bli BMW-handlaren.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.