|
|
|
|---|---|
solle |
Hej! Satt och tittade på sidan med utrustningskoder här på BMWPower, och min fundering efter detta är: Var hittar jag dessa koder för just min bil? Jag hittar dom inte i instruktionsboken i alla fall... Bilen är en 325:a av 1988 års modell. MVH Daniel |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hej Solle, ja eftersom jag är "skylldig" till listan kanske jag bör svara. Din bil är nog lite för gammal. 1988 så satt inte , mej vetligen, BMW i denna klisterlapp som man gjort på senare tid. Så tyvärr. Sedan är det ju så att denna lista har jag skapat utifrån bilar jag haft, och bilar jag kollat på . Så den är ju inte 100%ig. Men ger en bra vink om hur mycket som finns, (dock inte allt till alla modeller). |
solle |
Tack för ditt svar, Jörgen. Det uppskattas! Är det någon som vet om man, på annat sätt, kan ta reda på ursprungs-utrustningen på en BMW från 1988? |
|
Snacka om att hitta en gammal tråd att dra upp ;-) Jörgen: På min 85:a sitter det en lapp med utrustningen under baksätet så dom klistrade nog dit det även 88:a skulle jag tro. Men någon klåfingrig en kan ju ha varit framme o pillat :) Mvh Patrik 520i -85 TILL SALU! _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
| Solle: Du kan prata med din lokala BMW-handlare,dom kan få fram vilken utrustning din bil leverades med... | |
solle |
Ville bara tacka för alla svar! Ska ner och gräva i baksätet, och om inte det ger något så får det bli BMW-handlaren. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.