|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar vad jag kan få för min 325:a den är vit (mycket fin i lacken ej någon rost) sänkt och 17" fälgar. Den har rullat 22 000 mil Utrustningen är inte mycket, elspeglar och taklucka mycket mer är det inte. men som sagt bilen är i mycket gott skick sånär som på förarstolen men det har ni väl listat ut redan... Så vad tycker ni jag ska sätta ut för pris på den???? | |
|
Svårt att säga utan att ha sett bilen, men nånstans kring 25000 känns vettigt. /markus |
|
|
jag köpte den för 24 i somras men nu ska jag få bil från jobbet. men jag har fått för mig att den är svårsåld pga att den är vit |
|
| Jag skulle gissa på ca 15-20 max... med tanke på årstiden och som du säger... färgen... | |
| Det verkar finnas ett sug efter E30 325, trots färgen tror jag du får uppåt 25k för den, + för att den ej är rostig. | |
|
Beror helt på skicket! Vet flera liknande, inklusive min egen, som gått för över 35' kr! Men som sagt vit är ju inte den häftigaste färgen. MVH Joakim |
|
| Det var iofsj bilar med M-paket. Missade det, sorry! :) | |
| men den är grymt fin i lacken omlackad för 6 år sen aldrig vinterkörd sen dess | |
| Om han kan tu ut 25 för den här bilen Länk så kan jag säkert begära 40k för min | |
|
ETrettio jo såg detta höga pris för en 320?? läste en tråd om skambud igår, skulle man köpa den blev det nog ett sakmbud alltså runt 30% prut på priset:P |
|
| Det är alltså denna bil Länk Vad tror ni?? | |
|
Ser helt okej ut i för det priset.... Sedan låter dom pruta till 20K så blir dom nöjda och köper den... :) --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
| redan 5st som har ringt | |
| Jag skulle tippa på att du får ut 18-20 000kr. | |
|
jiggerdanne: Flitigt postande av inlägg ikväll/natt från din sida må jag säga... Kan upplysa dig om att den bilen har varit såld ganska länge. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.