|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er! Tänkte bara dubbelkolla med nån av Er som vet om det stämmer med att Bmw:s bultmönster på e34 5 serien stämmer överens med Gm:s "lilla" bultmönster? D.v.s Corvette Camaro Pontiac etc. Man har juh sett en del Camaros med Schnitzer-fälgar på annonser ibland. Tänkte bara som sagt kolla en extra gång om detta stämmer. Är ev. sugen på jänkefälgar:). Mycket tacksam för svar:) MVH Chris 540 | |
|
Tja! Det stämmer.....polaren hade en El Camino och det var samma på den. ///Robban |
|
|
Tackar! Det var bra:)! Har planer på att montera corvettens 17" som sitter på sent 80-tal o ibörjan på 1990. De är ju ingat djup på, så det ser nog bra ut tror jag. Kanske åker på att valsa skärmarna i bak, (??).:) Lite små-unikt blir det nog iaf:) Tack för det snabba svaret:) MVH Chris540 |
|
|
Hur är det med navhålet? BMW är mycket känsliga för centrering, annars blir det vibrationer. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Det är, mig veterligen, EJ samma bultmönster på BMW & GM. BMW har som bekant 120x5 GM kör tum-mått som motsvarar 120,65x5! | |
|
Bmw-lelle.....du tror inte att det passar ändå? Min polare köpte nya fälgar till sin alfa (4/97) och dom passade på hans 318 (4/100). Men det kanske är mer tight på jänk fälgar. ///Robban |
|
|
Hej Hmm..Nu blev d svårt:) Jag har som sagt för mig att de passar 5 serien, men inte helt hundra. Har sett en del Camaros med rondell fälgar på, men d kanske har moddat dessa?? Vore kul med mer info om detta, det öppnar ju upp en hel del andra alternativ på fälgar menar jag:). Mvh Chris540 |
|
| Om ni med "passar" menar att man får på hjulen så stämmer det. Men balans i hjulen får man icke! Lämna in och modifiera på exempelvis "INTERA" | |
| Lilla bultmönstret skall vara samma..jag har reservhjulet till min GTO från BMW när jag köpte det på gummiverkstad så sa dom direkt att BMW passar till GM | |
|
Gm passar och även Jaguar . BMW CS #5139 |
|
| Kul att se dessa förståsigpåare som säger att Bmw & Jaguar har samma bultmönster.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.