|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är väldigt nöjd med min bil, men funderar i alla fall på att byta till våren. Därför skulle jag vilja ha lite hjälp med värderingen av min M3 -94. Den finns sedan tidigare med i galleriet på adressen Länk Bilen har nu gått 18200 mil, har för mig varit helt problemfri och är nyservad (Inspektion 1). Jag har även satt i en Sony F7500 huvudenhet. Vad tror ni den kan vara värd nu/i vår? Tack på förhand! Tobbe | |
|
Bilen ser fin ut men tror inte det går att få ut mer än max 100 000 kr i vår. Stereon tror jag gör varken till eller ifrån, bättre att flytta över till den nya bilen. /Rickard |
|
|
Hej. Ett stort plus att bilen är bra utrustad. Dock så skrämmer milen många köpare. Gissar på ett slutpris på 90-95k. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Jag inser att största nackdelen med bilen är de relativt långa milen. Den verkar dock väldigt välskött, går väldigt bra och känns tight och fin i chassit. Nåja, nog med smygreklam nu ;) bumper: Jag har följt din dagbok, och jag måste säga att jag tycker din bil är helt klockren. Snygg kaross, rätt färg (du ska väl inte byta?), rätt fälgar, allt! Du får höra av dig när du tröttnat på den.. |
|
|
Åsbrink: Tackar. Nopes, den ska vara cosmossvart i fortsättningen också. =) Rätt fälgar... menar du BBS Lemans? ;) Hehe, den dagen det är dags att sälja den... den kommer förmodligen vara väldigt dyr... =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
bumper: Japp, BBS Le Mans är den absolut snyggaste fälgen tycker jag! Passar nästan alla bilar, och en svart E36 coupé är absolut inget undantag! Speciellt inte med dina breda skärmar! :) Jag förstår att den kommer bli dyr när du väl vill sälja den! Jaja, jag ska fortsätta hålla koll i din dagbok i alla fall, så kanske jag hör av mig den dag du vill avyttra den :) Lycka till med bygget! Hoppas jag får se den i verkligheten någon gång när den är klar! MVH Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.