|
|
|
|---|---|
Lyxkillen |
Hej! Funderar lite på vad följande bil skulle ha för värde (slutpris vid försäljning)! Finns det ngn efterfrågan på marknade!? Någon som kanske köpt precis eller ska köpa, var ligger priserna? 320 coupé 01 (170 hk) 5300 mil blå metallic klima skinn, sportsol M3 front M3 speglar M3 huv M3-chassi 17" BMW fälgar 6x vita blinkers full servicebok manuell I övrigt normalt skick för en 01:a! Trevligt med synpunkter och kommentarer! Mvh Lyxkillen |
|
Just nu är det väldigt svårsålt, så man kanske gissar lite högt. Men runt 165-175kkr om "normal skick för en 01:a" är samma för dig som för mig(rätt fräsch men några stenskott och ett par mindre dörruppslag.) Låga mil är ju trevligt. /Christofer |
|
Lyxkillen |
Hej! Har sett att det inte finns speciellt många 320 coupe -01:or till salu, och de få som finns är dyrare än så, uppemot 190! Ingen mer som har ngn synpunkt!? Tacksam för svar! mvh Lyxkillen |
|
Jag tror många går ner till en 00 och köper en 328 eller en 330 som börjar närma sig, och i vissa fall gå under 200.000. Köper man en coupe vill man ha lite större motor, det är min uppfattning. Vilket gör 320 svårvärderad. Det finns ganska få bilar, och ocskså ganska få köpare. Jag tror att 190.000 är uteslutet såvida bilen inte är väldigt speciellt på något sätt. Antingen välutrustad m-paket, m-aerodynamikpaket, navi, hk osv som gör att den sticker ut. Eller om bilen har väldigt få mil. 5300 mil är inte så mycket, men på utrustningssidan är det inte mer än "normalutrustat". För att det ska vara en bra affär skulle jag inte ge mer än 165.000 för bilen i fråga. Möjligtvis något mer om bilen är svensksåld. |
|
|
Har den verkligen M3-huv? Med uppbuktningen mitt på? Det kan inte vara speciellt vanligt? /Micke |
|
|
Micke: De säljs lite överallt faktiskt. Typisk eftermarknadspryl. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.