|
|
|
|---|---|
|
hej, undrar mest om någon kunde kolla om en viss liten irriterande men nödvndig del finns att köpa separat till min bil. Bilen är en e36:as 318 från 91. Svensksåld (om det spelar någon roll?). Delen ifråga är den spänningsmekanism som låser fast kontaktstyckena bak på mätarhuset. Skulle ta loss dessa och det till den blåa kontakten sprätte iväg någonstans. Kan inte hitta det någonstans, tyvärr. Det är alltså den delen man "fäller över". tacksam för hjälp, Martin | |
|
Nej, den specifika delen går nog inte att köpa från BMW, kolla på nån skrot, större chans att hitta en där! ///Magnus |
|
|
Faan va kul det hade vart o ha det programmet.. =/ " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
hej, har nu varit hos min lokala bmw-handlare, de letade upp delen som fanns i Sverige någon stans och beställde hem den. 6 Kronor kostade den och kommer på Torsdag! tack alla för hjälp ändå och främst Micke Olsson för en riktig kalaslänk. mvh Martin |
|
|
Hej, Kalaslänk må jag säga... Har letat efter något liknande länge!!! En fråga bara, finns även BMW´s instuktioner på nätet??? Tex dessa som de kan skriva ut på verkstan om man ska eftermontera ett larm etc?? Hoppas ni fattar vad jag menar. /Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.