|
|
|
|---|---|
|
Länk Blir liksom nåt som inte stämmer. | |
|
De har försökt och få den likna en E46. Jag tycker att den är snygg. Gillar färgen! ------ Länk Länk |
|
|
oj oj oj, den vart riktigt cool! fett bygge! Mvh Dragolito |
|
|
Finns ju en kille här på forumet som gjort om en E36 cabrio till en blandning mellan E36 och E46, har för mig att den var vinröd, den tyckte jag var fruktansvärt fin! Denna ser också ganska fin ut förutom något framme vid grillen som inte alls passar in! MVH |
|
|
Håller med Klabbe... Nickes cab e bättre ombyggd (men denna var som sagt helt ok) mvh Robert Sahlin |
|
| Trist regnr på penisförlängaren... | |
|
inga fel.....!!!! ///325/// |
|
|
Hade lagt pengarna på en ny bil istället... Eller bytat reg.nr till: "Wannabe" |
|
|
Helt meningslös och vidrig bil. "Fult as" hade ju fungerat ypperligt som personlig regskylt. /// Olof Länk |
|
|
Olof Ovenholm: Tagga ner dina "strikt-orginal-eller-dö" fasoner. Lägg lite energi på positiva tankar så ska du se att din tillvaro blir lättare... __ Bilen: Länk |
|
|
Ähum. Jag är alls emot all form av styling. Däremot tyckte jag att den bilen var oerhört ful. Smaken är som baken. /// Olof Länk |
|
|
Nej, det är ju inte mitt nästa köp heller... Mvh __ Bilen: Länk |
|
SpineKracker |
Galna proportioner.. e36 är e36 och e46, e46. E30, för att man vill. |
ErikNilsson |
Jag gillade den starkt. Däremot så hade kanske några smala dörrlister gjort ett lite bättre intryck? |
| Jag gillade iallafall att han plockat dit E46 baklyktorna också. Många byter ju bara fronten... | |
| Bläääääää!!!!!! | |
Tux Thunderbird |
Yukk! Kul att grabben har en hobby dock. "Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650 |
|
Just det exemplaret var inge vidare men Nickes vinröda är ruggigt snygg! Syns inte att bilen är ombyggd! DET är ett bra betyg! Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.