|
|
|
|---|---|
|
Mmm... vet att det låter helt fel. En bakhjulsdriven bil... på vintern... inge bra ju. Och skall man sedan åka så snålt som möjligt, skall man då kasa runt i en kombi med 192 hästar? Nej, hade ju tänkt en Audi 80 eller en A4:a... De är ju både billiga i drfit och har galvad kaross. Men, nu har en 525:a från -92 dykt upp. Till bra pris. Så, vad sägs? | |
|
fel, fel..en bakhjulsdriven bil är visst bra på vinter, kan ju ha skitroligt med dom ju ;) allvarligt talat så är det inte så farligt med bakhjulsdrift, så länge som man inte kör som en tok och har schyssta däck. 525an är ju rätt pigg och relativt bränslesnål också. E34:an är ju en bra vinterbil..går stadigt på dåligt plogade vägar, där mindre bilar har en tendens att "spåra" kors och tvärs över vägen.. |
|
|
Och jag som letar bakhjulsdriven bil bara för att det snart är vinter! Roligare bilar finns inte.... Drifting! |
|
|
Nu är det så att jag har ett särboförhållande, så det är väl i ärlighetens namn mest "åt" tjejen jag letar bil... Och det här med att sladda och så gillar hon ju, men då helt när jag kör. Och inte när hon pendlar... för det blir en hel del mil i veckan... Kärlek kostar. ;-) Men fortfarande mest röster på bumsing? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.