|
|
|
|---|---|
|
Är nu i Nagoya Japan , och har beskådat japansk bilkultur : ) Det första som mötte oss utanför flygplatsen var en v-styrd E46 sedan en silver E38 På en bakgård hittade jag ett 20 tal skrotade bimmers : (( En silver E60 gled förbi hotellet i morse. Stylade japs finns det naturligtvis gott om, hittade en lättfrontsmälld skyline bakom en mack idag, kanske skall tipsa någon på Zatzy ; ) Återkommer med fler rapporter i veckan.. | |
| vad kostar en bimmer där samt en skyline | |
|
Låter som du har roligt där :) Verkar finnas gott om beemers även i japan? Du har ingen kamera med dig så du kan fota lite roligt! eller det kanske vi får se när du kommer hem istället? Have fun! MvH \\Bylund West Coast Räcers | Länk Länk |
|
|
Jag har kameran med, får se om jag hittar någon plats att lägga upp bilderna när jag kommer hem. Skall till Tokyo på fredag så det blir mer bilder då.... |
|
Paap Reeder |
PowerM! Hittar du en 4,25 utväxlad slutväxel till E32/E 34 kan du väl slå ett mail. Tveksamt dock om du får ta den som handbagage ..... he,he ..eller du kanske bara kunde slita ut dreven ...ho,ho. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.