|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Grattis till nya miniskåpet!:) Asken Som tar följe på föredömmet Firren, först en rejält pundar-släde! |
|
|
Firren: Det är väl nästan lättare att cykla till gåshaga och ta båten över till Nacka strand? Iaf sommartid. //Player |
|
|
På sommaren med sommardäcken på så är den kanonkul att köra. Att jämföra med en V70 går knappt då volvo-containern är lika kul att köra som en höskrinda. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Njuren: M aerodynamikpaketet á 4100 kr finns endast till 3-serie sedan (som för övrigt inte går att fabriksbeställa längre). Bones: Grattis till en trevlig bil. E46 är liksom "forever young". En ganska gammal och bedagad modell, men ängå pigg och fräsch. Både designmässigt och i övrigt. Det är väl egentligen bara säkerhetsmässigt som den kommer till korta (dock marginellt) mot modernare rivaler som A4, C-klass och S60 m fl. Mvh. |
|
|
Player: möjligt, men Nackabåtens tider passar nästan aldrig mina, och kunderna sitter oftast på billängds avstånd. Dessutom är jag lat... ;) Men visst är båten ett riktigt trevligt alternativ! Asken: 13 månaders lidande i pundarbil, sedan blir det ljus i tunneln :) Och ang M-pkt, precis som bmw_chrille skriver, jag såg endast det i kombo med hela M-sport pkt, som kostar apa, en halv arm och lite till. Nej, det får bli till att hitta en M-front och byta ut den nuvarande framöver, men inte än, för vet ni vad? Det har snöat i natt, vägarna är dåligt plogade här runt mig... bakhjulsdrift + DSC av = sant :DDDD mvh Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.