|
|
|
|---|---|
|
Telefonlurens knappar fungerar inte, endast on/off knapp. Telefonen fungerar endast då jag använder hansfree samt trycker telefonnummer mm på MID panelen. Även om jag tar upp den ur eject boxen så fungerar endast on/off knappen på luren. Jag vet att endast on/off knappen endast fungerer i ejectboxen. Är själva luren knapplåst, då simkortet är inställd så man inte behöver trycka in koden vid uppstart. Finns det någon som vet hur man får kanpparna att fungera igen? | |
|
Vilken årsmodell kan det röra sig om? Förmodligen en Motorolavariant på telefonen, det finns knapplås och det verkar som det är aktivt. Kan vara brytaren i själva lurhållaren också, så att den tror att luren sitter i hållaren fast du lyft ur den, då förblir knapparna låsta osv. FP |
|
|
Årsmodellen är 96. Hur får jag bort knapplåset på luren? |
|
|
Jag får undersöka om jag har nån manual, troligen inte samma som till min -00. Om det är en Motorola så trycker man oftast pil upp och tre eller fyra siffror. Testa 123 eller 1234. FP |
|
|
Problemet är löst, Tog ut kontakten till luren, den satt väldigt hårt och var väldigt svår att få ur. Satte tillbaka och nu fungerar luren. Folke, tack för din hjälp ändå. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.