|
|
|
|---|---|
|
Jag fick dit mitt innertak till Z3'an i helgen... ett riktigt lyft på alla sätt och vis... Ljudnivån minskade ganska rejält... märks speciellt i hastigheter över 100. Har tyvärr inte mätt upp det ännu.. orkade inte mäta innan men hoppas få möjligthet att mäta i kompisens Z och jämföra med min. Och det blev bra mycket snyggare när man slipper se Cab-stagen. Kostnad... dryga 3'. Är det nån annan som är intresserad av innertak så skicka mail till mig för jag ska säkert ändå beställa lite annat smått o gott från staterna så kan jag ta hem fler tak samtidigt, så blir det inte lika farlig frakt och lite andra avgifter oxo kan falla bort kanske. :-) /Magnus | |
|
Kunde du montera taket själv? Var det svårt?? |
|
|
Jajamen jag monterade det själv... tyckte inte det var nåt svårt... tog väl dryga timmen kanske. Kan starkt rekommenderas både utseendemässigt och för att få ner ljudet... ska ta nåt kort hur det ser ut med innertak för er som inte sett dom nyare Z'orna som har sånt. /Magnus |
|
|
Kul!, köpte du original eller? Färger och bilder tack. /PG |
|
|
Magnus: Vad vägde innertaket?? /Caspar Länk |
|
|
Nä inte original... det skulle ju kosta typ 6' eller nåt... men det här ser ut exakt som original... samma färg och allt. Vägde typ 3 kilo eller nåt men ganska stort då det sitter såna ribbor som skall fästas i metallstagen som cabben e byggd av. |
|
|
Låter ok, 3 kilo kan man nog hitta att ta bort någonstans.. Vad kostar det? Jag antar att Du kan ta emot ordrar som vanligt Magnus?? /Caspar Länk |
|
|
Caspar: Jajamen det kan jag göra... ungefär 3500 går det nog på... ska kolla upp vad frakten kan tänkas kosta... /Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.