AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
634

Var det många som var till Sollentuna i helgen?

Visa användare
401
seastream
118d -08
Mkt fina bilar, o annat:)

Seastreams Garage -no compromises

Länk
Visa användare
2.145
540is
E39 M5 99' Bi-Kompressor
E39 540iAT 00' Kompressor
jo ställde ju ut :-)
D-diddy
Jag var där. men vart besviken. det som jag kommer att minnas var tjejerna i vampkläder, speciellt AVON's mörka tjej som satt på HD, V-rodden. :P
sen var MDS 26" cromehjul något man minns.
klart finast på mässan var dock Gone in 60 sec. Mustangen.

David.

"The unattainable is invariably attractive"
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Var där, håller med om att mustangen var läckrast.
540is bil var riktigt fin.
Sen fanns ju en hel del floppar..
Blaupunkts utställningsbil? Vem fan använder en clio som demobil? dessutom från en tysk tillverkare? Sen hade de satt skärmarna i nackstöden längst bak? men inga i de fram, vem skall se på dem då? bilen bakom?
Över huvudtaget alla dessa skärmar som skulle sitta överallt där de inte fyller ngn funktion har jag inget till övers för, bara en flashning med att de har råd med massa skärmar, eller?
För mig är form och smart funktion viktigt.

/Christofer
Hubbe: Du missar ju "Bling faktorn" :)
No Go just Show känns som modet inom ICE(in car entertainment) just nu.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Finns det några bilder?

Mvh Abbe

Länk
Ro
536
RonnyL
BMW 750IAL -88
BMW 530 -94
BMW 528 -82
Vart oxå lite besviken. Kändes mest som att har man bara lite deg så beställer man lite plastsaker till bilen, o vips så ställer man ut. Men det bara för att se ut som många andra. Mustangen tog död på allt annat där, helt klar.

Känns bara som att det inte är nån jättegrej längre. Köp en bil o lite plast. Såg en hög med folk som glodde in i skuffen på en bil, såg knepigt ut, vad kunde vara så speciellt där? Jo, en x-box. Killar o deras leksaker. Inte konstigt att NFS underground säljer.

Abbe:
Länk
Länk

Mässan var ju ungefär som man kan vänta sig...
De två 993'orna gillade jag skarpt.
540is 540 var läcker med nya lacken

__
Bilen: Länk
Ställde inte ut denna gång men självklart var man på plats. Fotograferade och filmade, kommer förmodligen lägga upp en del bilder här senare. För den som söker bilder på sin bil, maila så ska jag se vad jag har.

Här finner ni bilder från helgen, tagna av alla möjliga Zatzyanvändare. ---> Länk

MVH / Jacob
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Även jag var där, Jag tycker inte att det var något speciellt, Hade dock inte så höga förväntningar med tanke på hur det har varit åren innan enligt mig...Vísst fanns en hel del fina bilar men det var ändå inget speciellt.

Seastream:
Fin plats du lyckats få! Din bil var ju det första man såg :)
Måste säga att jag tycker din bil såg mkt bättre ut på riktigt än vad jag tyckte när jag såg den på bild! :)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.