|
|
|
|---|---|
|
Hej,,jag har en original telefon i min bmw,märket är siemens och det är en gsm telefon,nu är det så att jag inte har nån lur,jag undrar mest om det fanns många olika modeler och om det är nån som kan ha en lur till salu.... kontakten är ca 8mm i diameter..och hållaren sitter mellan framstolarna. Dressa | |
|
Är du säker på att det är GSM? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
kolla www.bildelsbasen.se, där kan du finna beg. lur, men har du 90 års modell kan det knappast vara GSM om det är en orginal på plats. |
|
|
Det sitter ett GSM kort i telefonen,och vad jag kan se av montering typ x-tra batteri till höger i skuffen och formpressad matta med service lucka över telefonen i skuffen,kan jag inte tro annat än att det är original.. Dressa |
|
|
Det är nog GSM men en tyskstandard som inte stöds i Sverige. Jag har något liknande i min. Lär inte funka i Sverige. /MatsJ |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Undrar en sak: Kan man köpa ny originaltelefon och få den monterad i sin 750 i mittarmstödet om den saknar helt från början? Ja, jag tycker den telefonen är grym! |
|
skulle vara om du hittar en begagnad issåfall..men det finns ju andra modeller med lös lur som man kan sätta mellan stolarna.. Dressa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.