|
|
|
|---|---|
|
Som ovan är jag intresserad av en bil skall titta på den idag. Den har gått 30 000mil men sägs vara väldigt fint vårdad... 17"´s fälgar 245:er tror jag... om gjord med stereo, gick som utställningsbil/demobil -94 den är sänkt, och är helt ren från rost undertill, några ytrost fläckar efter stenskott finns... vad är en sådan bil värd ungefär?? | |
|
25-35000 kr. //Tomas M 528i -86 |
|
![]() 2.228 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Köp en 525a istället, drar mindre bensin. |
|
Håller med ovanstående. Jag har haft både 520i och 525i. 520i är visserligen bekväm och trevlig vägvagn men saknar egentlig körglädje. 525:an har däremot det man förknippar med BMW: Körglädje! Men ok, är budgeten begränsad så finns det ju sämre val. Lycka till! |
|
| Tittade på den, sjysst bil mycket stereo... 235er till däck enormt sänkt... som ni sa inget drag i den... känns trög men med 129 häästar som tar på höga varv e det ganska klart =) Vetefan... om det e värt de 35000 han ville ha för den... är igentligen bara ute efter en mellan bil tills jag buffrat med mer pengar... men ahh mer kommentarer tack =) | |
eddie |
MAX 20000:- för den bilen Montana |
warbus |
Skulle ge c:a 25000:- för den! Är det den gamla demo bilen för Coustic?? Lars H |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.